kenapa kebelakangan ni aku ade perasaan ni?Kenapa aku tak boleh happy macam orang lain?Aku tak berhak ke untuk rasa gembira? Aku tak berhak ke rasa gembira? Aku tak berhak ke rasa gembira?
Nowhere to go.
Nowhere to cry.
Kenapa bila ada perasaan ni aku rasa aku pentingkan diri?
Please3..I hate this.
Sangat SEDIH. Kenapa aku rasa aku sangat berpura-pura?
I'm showing my love and care, but actually I'm not.
Kenapa aku macam ni?
Aku patut lebih ikhlas menyayangi. Aku patut lebih ikhlas untuk mengambil berat.
Aku rasa it is a duty to do so.
So, I did my duty to love and care.
Tapi,aku buat tanpa rasa kasih.
The love has gone.
Since when?
I dont know.
Aku rasa aku patut bagitau seseorang.
Ye,seseorang.
Tapi,nanti macam buka aib sendiri.
Waduhh..
I hate this feeling.
I am in dilemma.
Please let this feeling gone and changed with a sincere love.
No comments:
Post a Comment